کتابخانه مجازی صفربوک

دانلود و معرفی کتابهای کمیاب ، نایاب ، ماندگار و ممنوعه

کتابخانه مجازی صفربوک

دانلود و معرفی کتابهای کمیاب ، نایاب ، ماندگار و ممنوعه

دانلود رمان فروشنده نوشته برنارد مالامد

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ


دانلود رمان فروشنده نوشته برنارد مالامد >>> www.zerobook.lxb.ir <<< صفربوک

دانلود رمان فروشنده نوشته برنارد مالامد

برنارد مالامد نویسنده امریکایی، به پرسشی که درباره درون‌مایه اصلی داستان‌هایش از او می‌شود، جواب می‌دهد؛ «من تمامی آثارم را وقف انسان کرده‌ام و این شرط اساسی هر کار هنری است. احترام به انسان جان مایه اصلی نوشته‌های من اتس. اگر شما برای انسان احترام قائل نشوید، نمی‌توانید به کار من احترام بگذارید. من با قلم خود از انسان دقاع می‌کنم، در داستان «فروشنده» بار دیگر به محله‌های فقیرزده و عقب مانده بروکلین نیویورک باز می‌گردد تا آنچه را که به دوران کودکی و نوجوانی‌اش از این محله‌ها در ذهنش ثبت کرده است با بیانی ساده و ظریف به تصویر کشد و بدین‌سان با قلمش از انسان دفاع کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
mahdiba meba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.